Netflix sám sobě podráží nohy. Jeho plán by mohl vést k odlivu zákazníků
Společnost Netflix musí být připravena na závažné důsledky, které by mohly nastat po zavedení omezení sdílení účtů. Podle nového průzkumu společnosti 62 % uživatelů po zavedení nových pravidel zruší své předplatné, jak uvádí server Fortune.
V posledních dnech se hodně mluvilo o plánech společnosti Netflix omezit sdílení hesel. To se má uskutečnit v březnu a jeho cílem je zlepšit ziskovost společnosti. Průzkum společnosti Jefferies (mezinárodní nezávislé investiční banky a firmy poskytující finanční služby se sídlem v USA) však ukázal, že 62 % současných uživatelů může v důsledku tohoto rozhodnutí službu zrušit.
Důvod zrušení předplatného služby Netflix je zřejmý. Lidé, kteří doposud sdíleli hesla k platformě, jednoduše nechtějí zavádět omezení, na která jiné služby ani nepomyslí.
Netflix ví, že by mohl přijít o předplatitele
Netflix si je vědom, že taková změna nebude u uživatelů populární. Na tiskové konferenci po oznámení výsledků za čtvrté čtvrtletí spoluředitel společnosti Netflix Greg Peters řekl, že „to nebude populární rozhodnutí a někteří současní členové budou nespokojeni. Reakce bude mít podobu rušení předplatného.“
Vyšší náklady na výrobu obsahu a rostoucí poptávka po filmech a seriálech nutí platformu hledat nové způsoby generování zisku. Společnost je proto nucena přijmout taková opatření, aby zlepšila svou finanční situaci a zvýšila zisky. Tato změna se sice může dotknout uživatelů, ale pro veřejnou společnost, která chce vydělat peníze, je to typický postup.
Zdroj: redakce, fortune.com
[seznam-ads id="63251"] [seznam-ads id="63250"] [seznam-ads id="64854"] [seznam-ads id="64868"]