LinkedIn plánuje přidat do své platformy hry

LinkedIn, sociální platforma vlastněná společností Microsoft, je známá především jako profesní síť. V současnosti má více než 1 miliardu uživatelů. Nyní, aby zvýšila čas, který lidé na platformě tráví, proniká do zcela nové oblasti, a to hraní her. Píše o tom web TechCrunch.

TechCrunch zjistil a potvrdil, že LinkedIn pracuje na novém herním prostředí. Zaměřuje se na jednoduché logické hry. Třemi prvními pokusy jsou hry s názvy Queens, Inference a Crossclimb.

Jeden z nápadů, se kterými LinkedIn zřejmě experimentuje, zahrnuje hodnocení společností na základě skóre svých zaměstnanců. Společnosti by tak soupeřily mezi sebou.

Mluvčí společnosti LinkedIn potvrdil, že na hraní her pracuje, ale zatím není známo datum spuštění.

„Pohráváme si s přidáním her založených na hádankách v rámci prostředí LinkedIn, abychom odemkli trochu zábavy, prohloubili vztahy a snad i podnítili příležitost ke konverzaci,“ uvedl mluvčí ve zprávě pro TechCrunch. „Zůstaňte naladěni na další informace!“.

Zdroj: TechCrunch