Interaktivní zrcadlo nahrazuje fitness kluby v době koronaviru

Pandemie pomáhá nejen internetovým obchodům, ale také společnostem, které nabízejí systémy domácího cvičení.

Jeden z nich vytvořila Brynn Putnam – jedná se o interaktivní zrcadlo, které díky propojení se systémem a komunikaci s trenérem okamžitě ukazuje cvičící osobě, co dělá špatně, a chválí ji, pokud je cvičební program prováděn efektivně. Společnost se jednoduše jmenovala Mirror a rychle se dostala na trh.

Ačkoli to není levné řešení – samotné zrcadlo stojí 1 500 dolarů, zakladatelka má mnoho důvodů, proč být šťastná. Společnost založila v roce 2016, kdy během těhotenství se svým synem cvičila doma a nemohla najít přirozený způsob, jak sledovat své hodiny na notebooku nebo telefonu. Pak vznikl nápad instalovat do domovů uživatelů zrcadlové obrazovky, díky nimž mohou cvičit a na vyžádání je i cvičební program je za 39 dolarů.

Zrcadla si rychle získala popularitu mezi celebritami, které tento produkt vychloubaly na sociálních sítích. I když je chválili, protože jim za to někdo zaplatil, popularita řešení rychle rostla. Mirror také získal přibližně 75 milionů dolarů z rizikových fondů v několika rychlých kolech.

Společnost uvedla, že na konci loňského roku prodala desítky tisíc zrcadel a zakladatelka uvedla, že její řešení lze použít i jinak – jako obsahové portály, které mohou vystavovat oblečení, umožňovat návštěvy lékařů a poskytovat kurzy pro děti i domácí terapii uživatelů.

Zakladatelka v červnu prodala společnost za 500 milionů dolarů v hotovosti sportovní společnosti Lululemon. Investorům se společnost líbila, protože představovala rychlou návratnost investic, nemluvě o tvrdé konkurenci společnosti Mirror, včetně společnosti Peloton, rostoucího giganta na trhu domácího fitness.