Instagram. Nyní je na řadě forma kratších videí, tvrdí šéf. Dlouhá videa nejsou v zájmu platformy
Delší stopáže videí by mohly narušit základní identitu platformy, kterou je především spojování lidí s přáteli. Z tohoto důvodu odmítá aplikace používat tento formát. Sociální síť Instagram má proto v úmyslu změnit délku publikovaných videí.
Na svém účtu na sociální platformě Instagram má každý uživatel možnost zveřejňovat videa v délce až do jedné hodiny. Instagram se proto snažil prosadit delší videa, bohužel se tato funkce neprosadila. „Nyní je na řadě forma kratších videí,“ tvrdí šéf Instagramu Adam Mosseri, který o této změně mluví ve svém sdíleném příspěvku. „Dvěma hlavními úkoly Instagramu je pomáhat navazovat kontakty s přáteli. Dále objevovat své vlastní zájmy a záliby, a to obvykle prostřednictvím krátkých videí,“ vysvětluje.
„Tyto dva úkoly jsou vzájemně prospěšné, jelikož video, které se vám líbí, můžete poslat svým přátelům,“ prozrazuje Mosseri. Videa nad 10 minut připomínají spíše televizní pořady, a poté nepracují správně s úlohami Instagramu. Delší stopáže by mohli narušit základní identitu platformy, kterou je především spojování lidí s přáteli. „Vidíte méně obsahu od svých přátel, méně s nimi komunikujete a je méně pravděpodobné, že tento obsah pošlete dál.“ dodává. Z tohoto důvodu odmítá aplikace používat tento formát. Sociální síť Instagram má proto v úmyslu změnit délku publikovaných videí, píše portál The Verge.
Zdroj: The Verge.