Netflix s reklamami bude od listopadu. Tvůrci chtějí předběhnout společnost Disney
Netflix možná spustí novou předplatitelskou službu s reklamami mnohem dříve, než se původně očekávalo. Dosud se hovořilo hlavně o uvedení na trh v roce 2023, ale podle posledních zpráv je plánovaným datem uvedení na trh 1. listopad, jak píše server Cnet. Zbývá tedy jen několik měsíců.
Téma nové předplatitelské služby Netflix s reklamami je opět na pořadu dne. Tentokrát jde o datum uvedení na trh, které se podle Variety mělo výrazně posunout a mluví se už o 1. listopadu 2022. Ačkoli Netflix tuto informaci oficiálně nepotvrdil, odvolává se na údajně spolehlivé zdroje. Důvodem je snaha předběhnout konkurenční službu Disney+, kde je podobný krok plánován na 8. prosince.
Připomínáme, že se jedná o zavedení nové (dosud nejlevnější) předplatitelské služby Netflix, která za svou nízkou cenu vděčí zobrazování reklam před a během přehrávání filmů a seriálů. Cena za tarif s reklamama by měla být poloviční, což vychází na cca 130 Kč měsíčně. Zpočátku však Netflix s reklamami nemusí být na našem trhu nutně dostupný.
Podle dřívějších zpráv bude Netflix u seriálů zobrazovat přibližně čtyři minuty reklamy za hodinu, zatímco u filmů bude situace jiná – maximálně jedna reklama za hodinu a až tři za den. I když lze diskutovat o tom, zda je rozumné nabízet placený tarif, který stejně vede k zobrazování reklam, nic to nemění na tom, že takové předplatné bude přibližně o polovinu levnější než dnešní tarif, který umožňuje sledovat obsah ve FullHD. Pro mnoho lidí by taková úspora mohla být významná, zejména v ročním měřítku.
Zdroj: cnet.com
[seznam-ads id="63251"] [seznam-ads id="63250"] [seznam-ads id="64854"] [seznam-ads id="64868"]