Umělá inteligence přesvědčila zákaznický servis a získala pro zákazníka slevu na internetu

Rozhovory se zákaznickým servisem poskytovatelů internetu mohou být někdy velmi úporné. Společnost DoNotPay vyvinula bota, který nám tento zdlouhavý proces usnadní. Zajímavé je, že jejich umělá inteligence ChatGPT úspěšně vyjednal pro zákazníka slevu na internetu, jak píše server Vice.

Společnost DoNotPay vyvinula řešení, které zákazníkům usnadní jednání s poskytovateli internetových služeb a zároveň je zbaví hněvu spotřebitelů. Příklad toho, jak hladce chatbot funguje, předvedl na Twitteru Joshua Browder, generální ředitel společnosti DoNotPay.

Na videu, které bylo zobrazeno více než 520 000krát, je tzv. bot spojen se zástupcem telekomunikační společnosti Xfinity, kterého informuje o problémech se službami a uvádí konkrétní data a časy, kdy k porucahám došlo.

Umělá inteligence vyjednala slevu

Umělá inteligence ChatGPT dále zmiňuje mnoho žalob, které zákazníci na společnost podali, a hrozí právními kroky, pokud nebudou problémy se službami vyřešeny. Bot společnosti DoNotPay je také schopen ověřit útržky informací o zákazníkovi, jako je celé jméno, adresa a aktuální tarif.

„Chtěl bych, abyste vyjednal lepší sazbu mého stávajícího tarifu, aniž byste ohrozil jakékoli služby nebo výhody s ním spojené,“ sděluje bot asistentovi. „Jinak okamžitě změním poskytovatele,“ dodal.

Jak vidíte, umělá inteligence jménem zákazníka úspěšně vyjednala nový tarif levnější o 10 dolarů měsíčně, v přepočtu o cca 220 Kč. Ředitel společnosti Browder upozorňuje, že zákazník tak mohou ušetřit. Oznámil také, že bot bude brzy veřejně dostupný a bude možné jej používat k chatování, psaní e-mailů a vyplňování online formulářů.

Zdroj: redakce, vice.com