ČEZ má novou aplikaci Proud. Budete mít přehled o spotřebě a odečtech elektřiny

Zajímá vás, jak jste na tom se spotřebou elektřiny? Chcete si jednoduše vyřídit odečet v čase, kdy se to hodí vám? Potřebujete nahlásit poruchu nebo kontaktovat ČEZ? Podívejte se, co v aplikaci najdete.

Společnost ČEZ Distribuce svým zákazníkům nově nabízí možnost vyřizovat záležitosti spojené s energiemi pomocí mobilní aplikace Proud. Ta umožňuje například samoodečet elektřiny, zadávání online požadavků produktů a služeb, nebo informuje o plánovaných odstávkách a poruchách. Aplikace má především usnadnit zákazníkům komunikaci se společností. Ke stažení je zdarma v Google Play a App Store, jak píše na webu ČEZ.

Aplikace Proud ve své první generaci nabídne 7 základních funkcí:

  • Přehled spotřeby a další informace o odběrném místě
  • Informace o odstávkách a poruchách
  • Samoodečet elektřiny
  • Notifikace v případě odstávek, poruch nebo změn stavu požadavku
  • Možnost nahlásit poruchu nebo zadat požadavek včetně fotografií a GPS
  • Kontakty a možnost komunikace přímo z aplikace
  • Sledování stavu řešených záležitostí

Přihlášení a registrace do aplikace je jednoduchá. Stačí zadat EAN (18místné číslo, které slouží k identifikaci odběrného místa – naleznete na faktuře) a telefonní číslo, na které přijde potvrzovací SMS kód. Další rozšíření funkcionalit aplikace bude probíhat na základě zájmu a potřeb zákazníků.

Zdroj: cez.cz