Společnost Apple údajně testuje reklamní technologii poháněnou umělou inteligencí
Společnost Apple začala s malou skupinou inzertů testovat nový nástroj využívající umělou inteligenci, který automaticky rozhoduje o umístění reklamy v App Store.
Dvě osoby obeznámené s touto záležitostí tvrdí, že nástroj poháněný umělou inteligencí odráží funkce nástrojů Performance Max společnosti Google a Advantage+ společnosti Meta, které inzerentům umožňují zadat rozpočet, cílovou cenu za získání, požadované publikum a zeměpisné cíle. Algoritmus společnosti Apple pak automaticky určí nejefektivnější umístění reklam ve stávajících formátech App Store, píše portál MacRumors.
Rozšíření reklam do ostatních aplikací
Tato iniciativa je údajně součástí širších ambicí společnosti Apple zdokonalovat a rozšiřovat svou nabídku reklamy. V současné době společnost Apple poskytuje v rámci obchodu App Store různé reklamní formáty, včetně reklam na kartě vyhledávání, reklam na stránce s výsledky vyhledávání.
Přechod na umisťování reklam s podporou umělé inteligence naznačuje budoucnost, kdy by Apple mohl rozšířit reklamu na další aplikace a služby v rámci svého ekosystému, jako jsou Apple News, Akcie a nedávno spuštěná aplikace Sport. Webové stránky dnes také uvedly, že řada nedávných rozhodnutí o přijetí zaměstnanců společnosti Apple může naznačovat plány na zavedení úrovně Apple TV+ podporované reklamou.
Zdroj: MacRumors