Kvůli téhle lahůdce si 11. dubna přivstanete a poběžíte do Lidlu. Češi nad 30 let ji zbožňují
Už jste si někdy přivstali kvůli akční nabídce a postavili se do fronty před zavřený obchod, abyste byli mezi prvními zákazníky dne? Pokud zatím ne, možná vás čeká premiéra. Lidl zlevnil o polovinu produkt, který milují všichni Češi od 30 do 60 let.
Řetězec Lidl nabízí od čtvrtka 10. dubna do neděle 13. dubna výrobek, který zvedne tlak všem milovníkům sladkého. Zboží, které běžně stojí skoro dvě stovky, nyní pořídíte za pouhých 99,90 Kč.
Pokud chcete mít jistotu, že zbude i na vás, raději si vystojte ranní frontu před obchodem!

Legendární zmrzlina za polovinu doporučené prodejní ceny
Nejnovější leták oblíbeného supermarketu informuje o 50% zlevnění zmrzliny Häagen-Dazs. Mražená pochutina se prodává v kelímku o objemu 460 mililitrů. Vybírat můžete z několika druhů. Dáte šanci slanému karamelu, nebo vaše chuťové pohárky ocení více křupavou variantu s makadamovými ořechy?
Americká značka je pověstná svou delikátní chutí, za pozornost stojí ale i samotný příběh jejího vzniku. Produkt se dostal na výsluní díky odvaze jeho zakladatelů i revolučním marketingovým metodám. Vše začalo v roce 1960, kdy Reuben a jeho žena Rose Mattusovi založili v newyorském Bronxu firmu, jejíž exoticky znějící název měl navodit dojem evropské kvality a tradice.
Rodinná tradice
Polský žid Reuben Mattus přicestoval ve svých devíti letech s ovdovělou matkou do USA v roce 1921. Rodina se připojila ke strýci, který v Brooklynu provozoval podnik s ledovými dezerty. V dospělosti Mattus pokračoval v rodinné tradici pod názvem Senator Frozen Products. Po jižním Bronxu dodával mražené lahůdky pomocí koňského povozu. Když v 50. letech velcí výrobci zmrzliny rozpoutali cenovou válku, Mattus učinil odvážné rozhodnutí. Namísto toho, aby sám konkuroval cenou, se zaměřil na kvalitu a vytvořil prémiový produkt, který se jednoduše prodával sám.
Mystifikace Dánskem jako marketingový tah
Nejzajímavější aspekt značky Häagen-Dazs je bezpochyby její název. Ten je totiž zcela vymyšlený a nic konkrétního neznamená. Reuben Mattus tvrdil, že tím chtěl vzdát hold Dánsku za jeho postoj k Židům během druhé světové války. Jedná se zároveň o známou marketingovou strategii, kdy cizí pojmenování artiklu vyvolává dojem, že pochází odjinud.
Písmena jako „ä“ a „zs“ se v dánštině vůbec nevyskytují. Mattusova dcera později prozradila, že její otec strávil hodiny vymýšlením nesmyslných kombinací slov, dokud nenašel tu, která zněla dostatečně zajímavě a exoticky.
Revoluční kulatý obal
K posílení prvotřídního charakteru značky přispěla i řada dalších strategických kroků a inovací. Rose Mattus proslula rozdáváním zmrzlinových vzorků v elegantním oblečení, čímž přidávala na její prestiži. Firma zavedla kulaté obaly, které byly tehdy novinkou. Obchodníci si kvůli tomu stěžovali na obtížné skladování, Mattus však tvrdil, že důležité je, kolik se zmrzlin prodá, ne kolik se jich vleze do mrazáku. Ceny byly záměrně nastaveny na celé nebo čtvrtinové dolary, což podtrhovalo dojem kvality.

Superprémiový zážitek
Häagen-Dazs se pyšní označením „superprémiová“ zmrzlina. Vyznačuje se mimořádně hustou konzistencí s minimem vzduchových bublin, vysokým obsahem tuku a absencí umělých emulgátorů či stabilizátorů (kromě vaječných žloutků). Pokud jste dosud neměli příležitost ji ochutnat, díky jedinečné akci od Lidlu to můžete právě teď změnit!