Pepco do toho šláplo: S akcí „sleva 50 %“ se rozhodlo zničit konkurenci
Pepco patří mezi obchody, které se v českých městech rozšířily poměrně rychle. Nakoupíte zde levné oblečení, hračky pro děti, potřeby do domácnosti či spoustu dekorací. Díky tomu se z něj stal typ obchodu, kde se často „staví jen na skok“, ale odchází se s plnou taškou. Důvodem jsou především nízké ceny a časté obměny sortimentu.
Vedle základního zboží přibývají také nabídky potravin. Zákazníci tak často spojí nákup oblečení nebo domácích potřeb i s doplněním nějakých pochutin do spíže. Právě v této části sortimentu Pepco aktuálně spustilo akci, která probíhá ve všech prodejnách po celé republice.
Rychle rostoucí síť s levným sortimentem
Pepco je jedním z nejrychleji rostoucích maloobchodních řetězců v Evropě. V současnosti provozuje téměř 3500 prodejen ve 20 zemích a každý měsíc obslouží přes 30 milionů zákazníků. V České republice působí od roku 2013 a dnes má prodejny téměř ve všech regionech, především v menších a středně velkých městech.
Formát prodejen se zaměřuje na nabídku cenově dostupného zboží, které pokrývá několik kategorií, od oblečení pro celou rodinu přes domácí potřeby až po sezónní doplňky. Sortiment se často obměňuje a zákazníci mají možnost nakoupit základní vybavení pro domácnost za výhodné ceny.
Sleva 50 % na druhý kus vybraného zboží
V období od 19. března do 8. dubna 2025 probíhají v českých prodejnách Pepco dvě slevové akce. Obě jsou postaveny na principu „druhý kus o 50 % levněji“, což znamená, že při nákupu dvou výrobků určité kategorie zákazník automaticky získává polovinu z ceny levnějšího z nich.
Akce na slané snacky a arašídové křupky
První akce se týká vybraných produktů značek TUC a Bandito. V akčním seznamu figurují příchutě jako TUC Paprika, Sour Cream & Onion a různé varianty arašídových snacků Bandito, například s paprikou nebo solené. Pokud zákazník zakoupí dva libovolné produkty z této kategorie, sleva se počítá ve výši 50 % z levnějšího z nich a promítne se do celkové ceny. Například při koupi výrobků za 60 Kč a 45 Kč ušetří zákazník 22,50 Kč.

Systém slevy funguje i při nákupu více než dvou produktů. Při sudém počtu, například čtyř, se produkty rozdělí do dvojic a sleva se aplikuje podle jejich ceny. U lichého počtu, například pěti, se nejdražší výrobek z akce vyřazuje. Sleva se následně rovnoměrně rozpočítá do účtenky mezi produkty.
Akce na ovocné nápoje Madagaskar
Druhá propagační akce funguje podle stejných pravidel a vztahuje se na džusy a ovocné nápoje značky Madagaskar. Tyto produkty jsou v Pepcu k dostání v několika variantách a objemech, hodí se třeba pro dětské svačiny. Při zakoupení dvou kusů získá zákazník slevu 50 % na levnější z nich, opět s promítnutím do celkové částky.
U obou akcí platí, že sleva se uplatňuje automaticky na pokladně. Akce nelze kombinovat s jinými slevami v rámci jiných propagačních kampaní, ale vztahují se i na výprodejové ceny v konkrétních prodejnách.
Sezónní nabídka jarního a velikonočního sortimentu
Zákazníci, kteří do Pepca zamíří kvůli probíhající slevové akci, mohou zároveň využít i aktuální nabídku sezónního zboží zaměřeného na jaro a Velikonoce. Sortiment zahrnuje jak kuchyňské potřeby a doplňky pro stolování, tak tematické dekorace do domácnosti.

Z praktických výrobků jsou k dispozici například misky a dezertní talířky z dolomitu za 70 korun, sada dvou kořenek za 100 korun nebo běhoun na stůl s velikonočním motivem za 150 korun. Pro pečení se nabízí silikonová podložka za 70 korun a pro servírování keramická zapékací mísa v bílé barvě za 120 korun. K dispozici je také dóza na sladkosti s víčkem ve tvaru velikonočního zajíčka za 150 korun a sada dvou kuchyňských utěrek ze 100% bavlny za 90 korun.