Billa oznamuje datum velkých změn: Bude to už 26. března. Víme, co všechno se změní
Většina lidí je pravidelně nachází ve schránce, a to hned od několika různých obchodních řetězců. Supermarkety se každý týden k jejich návštěvě snaží nalákat co nejvyšší možný počet zákazníků – a to právě skrz zlevněné zboží či různé akční nabídky, které promují právě v reklamních letácích. Ty jsou dnes už kromě papírové formy také dostupné na internetu a můžete si je kdykoliv prohlédnout online. S novým letákem přinášejícím spoustu novinek a změn teď přichází i Billa.
Rakouská značka má v Česku téměř tři stovky poboček a celkově operuje v osmi evropských zemích. Obchod s notoricky známým červeno-žlutým logem kromě pravidelných týdenních akcí zákazníkům nabízí také slevy a odměny za nasbírané body, členskou aplikaci nebo partnerské slevy ve spolupráci s dalšími značkami a prodejnami. Zajímá vás, co nového si Billa tento týden přichystala? Od středy 26. března se můžete těšit na zajímavé slevy, díky kterým lze ušetřit i stovky korun.

Češi letáky milují
Patříte mezi pravidelné čtenáře akčních letáků? Jejich popularita v posledních letech roste. Pro spotřebitele totiž jde o pravidelný zdroj informací, podle kterého si lze naplánovat týdenní nákup a s ním spojené vaření a pečení. S předstihem si také můžete spočítat přibližnou útratu a určit si cenový rozpočet pro nákup veškerého sortimentu. Více než polovina čtenářů navíc uvádí, že letáky považuje za nejpřehlednější a zároveň nejdůvěryhodnější zdroj informací.
„Pro více než třetinu spotřebitelů jsou informace z letáků častým impulsem k nákupu. Ukazuje se tak, že letáky motivují lépe než jiné formy nabídky. Vedle přehlednosti a praktičnosti na nich respondenti dále oceňují zejména to, že nemusejí nikam uvádět své osobní údaje nebo instalovat a neustále aktualizovat různé aplikace,“ píše server Česká distribuční. Jde tak o rychlý, jednoduchý a efektivní způsob, jak se dozvědět o nadcházejících slevách.
Jejich popularita stoupá
Podle průzkumů si letáky občas prolistuje zhruba 72 % české populace a pravidelně je čte 30 % lidí. Minulý rok zájem o ně vzrostl o 10 %. Letákům rozhodně neholdují pouze starší generace – jsou oblíbené napříč všemi věkovými skupinami. Nejvíce nových sledovatelů přibylo právě ve skupině od 18 do 28 let. A na co Češi nejvíc koukají? Na prvních dvou místech jsou potraviny a drogerie s kosmetikou. „Na třetím místě je kategorie produktů domácnost a zahrada. Polovinu lidí v tištěných letácích zajímá sleva na zboží v konkrétní kategorii bez ohledu na značku, třetina respondentů vyhledává slevu konkrétního výrobku nebo značky,“ dodává Česká distribuční. Nákupní seznam si podle letáku pak vytvoří téměř polovina čtenářů, pouze 12 % lidí na něj nakonec během nákupu vlastně nehledí.

I o půlku levnější
Jestli jste zatím jejich studování příliš nepropadli, můžete dát šanci novému letáku z Billy. Ta si pro vás připravila mnoho zajímavých nabídek, které začínají od 26. března. A co tedy v prodejnách najdete? Vybrané kousky zboží zlevnily i o 50 %. Jedná se například o nakládané okurky, slunečnicový olej, hroznové víno nebo vepřovou plec. O 40 % levněji tento týden pořídíte salátovou okurku, schwarzwaldskou šunku či balení jahod. Pokud doma máte myčku, oceníte slevu 46 % na mycí tablety – ty teď koupíte za 269,90 Kč.
Ušetříte i při nákupu masných výrobků. Laciněji koupíte například různé druhy šunky, anglickou slaninu, párečky nebo kuřecí mělněné maso. Celé kuře máte teď šanci pořídit za 74,90 Kč, tedy o 38 % levněji. Změnou je i akce 2+1 zdarma na vybrané kusy zboží. Řeč je o ovocných jogurtech Jogobella, poháru Kunín a jogurtech Müller Mix.
Velikonoce jsou za dveřmi
Billa si pro zákazníky připravila také pestrou velikonoční nabídku. V letáku si můžete prohlédnout tematické výrobky, najdete v něm i nabídku velikonočního pečiva. V týdnu se v supermarketu můžete těšit například na mazanec, beránka nebo velikonoční lineckou kolekci. A jestli máte rádi sladkosti, výrobky od značky KitKat či Lentilky můžete sehnat ve svátečním kabátku – k dostání jsou čokoládoví zajíčci nebo čokoládová vajíčka.
Slevy platí i na široké spektrum nápojů. V akci je nyní rozpustná káva Jihlavanka nebo zrnková káva Starbucks. Jestli ale nepatříte mezi milovníky kafe, v akci jsou i vybrané druhy čaje. Dále pak několik druhů piva i vína. A o 33 % méně aktuálně zaplatíte za oblíbenou českou Kofolu – dvoulitrovou láhev pořídíte za 26,90. Celý leták si můžete prohlédnout zde a ještě více výhod najdete v Billa aplikaci.