Před prodejnou Lidlu v Praze to vypadá jako na Matějské. Oznámení o zásadní změně vyhnalo lidi do ulic
Před prodejnami Lidlu v Praze se tvoří velké fronty a očekává se zvýšený zájem zákazníků. Důvodů je hned několik. Před Čarodějnicemi se lidé snaží zásobovat, na což Lidl reaguje výhodnými cenami a nabídkou mega balení několika různých produktů. Řetězec zároveň ruší svůj outlet v pražských Štěrboholích a stěhuje ho na Moravu.
Plná parkoviště, zmatek a chaos. Tak to občas vypadá před prodejnami Lidl. Řetězec si totiž pro své zákazníky často připravuje nejrůznější slevy nebo výhodné akce. Jinak tomu není ani tentokrát. Přestože má Lidl prvního května ve čtvrtek otevřeno, lidé se před prodlouženým víkendem zásobují. Mnozí si berou volno i v pátek a odjíždění například na chatu.
Výhodné akce až do středy
Pojďme se na některé akce z nového letáku podívat. Od pondělí 28. dubna až do středy 30. dubna zakoupíte na prodejnách balení čtyř jeden a půl litrových lahví Coca-Coly za 99,90 Kč. Za jednu Colu tak zaplatíte 24,98 Kč a tedy ušetříte až 44 %. Na Čarodějnice se můžete zásobit i pivy, kdy balení šesti půllitrových plechovek Pilsner Urquell vychází na 173 korun. Za jeden kus tedy zaplatíte 28,83 Kč. XXL balení kuřecích horních a spodních stehen pak vychází na 79,90 Kč za kilo.

Stále probíhají dvě soutěže
S 30 % slevou pořídíte i španělský salám Fuet extra, který je ve slevě z 64,90 Kč na 44,90 Kč. Abyste podpořili španělskou atmosféru, můžete si k salámu pořídit tři litry Sangrie pod stovku. Zákazníci zároveň mohou nadále soutěžit o rok nakupování v Lidlu zdarma. Vyhrát můžete také 100 tisíc korun na nákupy v Lidlu a spousty dalších cen. Soutěž probíhá od 12. května do 15. června. Do 4. května můžete také stále ještě sbírat body na porcelánové nádobí. Za každých 500 korun nákupu získáte 1 bod do aplikace Lidl Plus. Za šest bodů si pak můžete koupit sadu porcelánu v hodnotě 499,90 Kč, a to za 99,90 Kč.
Lidl outlet v Praze končí
To ale není všechno, lidé se totiž ještě snaží na poslední chvíli nakoupit v Lidl outletu. Ten se totiž bude z pražských Štěrbohol stěhovat do Brna. Důvodem je konec nájemní smlouvy s provozovatelem Retail parku Štěrboholy.
„Aktuálně se zabýváme vyhledáním a přípravou nové lokality, kam bychom se mohli přestěhovat. Rádi bychom tentokrát přiblížili naše výhodné slevy zákazníkům na Moravě. Aktuálně proto jednáme s provozovateli několika podobných obchodních zón, jako máme v Praze,“ uvádí jednatel Lidlu Petr Krula.
Zájem o Lidl outlet byl přitom enormní. Každý týden ho navštíví asi deset tisíc zákazníků. Prodejna byla otevřena začátkem letošního roku a první den se před ní vytvořila více než sedmdesátimetrová fronta. Lidi neodradil ani mráz. Fronty se tvořily po dobu několika následujících týdnů a připomínaly „šílenství“, které se odehrávalo při otevření Primarku na Václavském náměstí nebo restaurace s rychlým občerstvením Popeyes.
Nyní potěší Lidl outlet zákazníky v Brně, protože svou prodejnou po konci nájemní smlouvy přemístí právě na Moravu. Na dopravní situaci musela ve Štěrboholích dohlížet i policie. Uvidíme, zda podobný rozruch způsobí otevření outletu i v Brně. Největší nápor zákazníků je v Lidlu outletu pravidelně o víkendech, kdy před prodejnou běžně dochází nákupní košíky.
Outletová prodejna Lidlu nabízí zboží za výhodné ceny a nabízí neprodané zboží z týdenních akcí. Lidl pořádá různě zaměřené týdny, například italský, americký nebo s maxi baleními produktů. Mezi zákazníky je oblíbený i retro týden, v rámci kterého mohou lidé zakoupit zboží, které milovali za socialismu.