Písnička Baby Shark je prvním videem, které dosáhlo 10 miliard zhlédnutí na YouTube. Despacito už je pozadu
Baby Shark, nakažlivá písnička s vodní tématikou, kterým jsou posedlá batolata i děti předškolního věku, dosáhl nového milníku.
Hitovka pod taktovkou skupiny Pinkfong je nejsledovanějším videem na YouTube a jediným videem na této platformě, které dosáhlo 10 miliard zhlédnutí, informuje portál People.
Baby Shark překonal svůj předchozí rekord 7,04 miliardy zhlédnutí, který byl stanoven v listopadu 2020, kdy video překonalo skladbu „Despacito“, španělsky zpívanou píseň.
„S potěšením oznamujeme, že náš milovaný Baby Shark zaznamenal další pozoruhodný milník,“ uvedl v tiskové zprávě Min-seok Kim, generální ředitel společnosti The Pinkfong Co. „Byla to opravdu smysluplná cesta, na které jsme byli svědky toho, jak Baby Shark spojil lidi po celém světě, a nemůžeme se dočkat, až představíme další dobrodružství Baby Sharka, která přinesou jedinečné zážitky ještě více fanouškům po celém světě.“
Video bylo nahráno na YouTube v červnu 2016 společností Pinkfong z Jižní Koreje.
Ve dvouminutovém nakažlivém klipu zpívají a tančí malý chlapec a holčička na opakovaně znějící text, zatímco vyprávějí příběh o žraločí rodině.
Zdroj: People.com