McDonald’s chce vytvořit virtuální restaurace ve světě metaverse. Bude možné objednat si skutečné hamburgery
McDonald’s se připojuje ke společnostem, které chtějí rozšířit své aktivity do světa metaverse. Známý řetězec rychlého občerstvení podal patentové přihlášky týkající se mimo jiné podnikání ve virtuálních restauracích. Pro společnost by to mohla být obrovská příležitost, jak zvýšit příjmy a rychle zaujmout místo na trhu, který se bude rychle rozvíjet, informuje portál FoodAndWine.
Očekává se, že Metaverse bude světem nových příležitostí pro uživatele, ale také místem, kde budou velké společnosti vydělávat peníze. O tuto iniciativu se zajímá stále více společností a není překvapením, že se k nim hodlá připojit i McDonald’s. Při pohledu na záznamy v americkém patentovém úřadu je zřejmé, že společnost plánuje expanzi do virtuálního sektoru potravin a nápojů.
Patenty prozrazují, že řetězec má zájem prodávat virtuální i skutečné předměty. Nemluvíme tedy jen o řešeních souvisejících s NFT, ale také o provozování virtuální restaurace, která nabízí rozvoz jídla domů. To by byl velmi zajímavý a zároveň rozumný koncept pro podnikání na internetu. U McDonald’s si už sice můžete objednat jídlo online, ale virtuální restaurace se zdá být mnohem zajímavější.
Výše popsaná služba možná není nijak převratná, ale ani být nemusí. McDonald’s bude moci ve virtuálním světě dělat přesně to, co dělá v tom skutečném – prodávat jídlo. Navíc může využít metaverse k získání nových zákazníků a bude moci nabídnout i něco hmatatelného – uživatel si nákupem koupí přesně to, co zná a co může následně spotřebovat, a ne jen grafický nebo digitální objekt.
Zdroj: foodandwine.com