Zaměstnanec Billy za vás nákup odnese až domů. Stačí nakoupit nad tuto částku
Rozvoz nákupu přímo do domácností zákazníků je stále populárnější. K supermarketům, které vám zboží dovezou až ke dveřím, se před časem přidal řetězec Billa. Nakoupit zde je přitom velmi snadné.
Řetězec Billa umožňuje nakupovat online v Praze, Brně, Středočeském a Jihomoravském kraji. Okruh plánuje postupně rozšiřovat. Pokud si potřebujete ověřit, jestli můžete tuto službu využít také vy, stačí zadat adresu na webu eshopu a během pár okamžiků se to dozvíte.
V případě, že tomu tak skutečně je, nic vám nebrání začít nakupovat. Můžete tak učinit prostřednictvím webové stránky nebo speciální aplikace, kterou Billa pro tyto účely vyvinula.

Nad určitou částku vám nákup doručí až domů zdarma
Doporučujeme se na webu zaregistrovat, případně zadat údaje z vaší věrnostní Billa karty, pokud už jste si ji dříve zřídili pro účely nákupu v kamenných prodejnách. Nepřijdete tak o výhody, jako například slevy nebo body, které můžete za nakupování získávat. Kromě toho poté můžete mít uloženo vaše oblíbené zboží, které kupujete často, a nebudete ho tak muset při každé návštěvě Billa eshopu vyhledávat v systému znovu.
Aby vám kurýr zboží dovezl, je potřeba nakoupit alespoň za 700 korun. V takovém případě je nutné rozvoz zaplatit. Cena se liší v závislosti na tom, jak rychle vám bude nákup doručen a jak moc jsou řidiči aktuálně vytížení. Pokud však nakoupíte alespoň v hodnotě 1199 korun, za dodání objednávky platit nebudete. Vyplatí se tak dělat především větší nákupy.
Možná vás překvapí, že existuje také maximální cena, za kterou je možné nakoupit. Tato částka je 15 tisíc korun. Billa také doručuje pouze nákup v celkové hmotnosti maximálně 50 kilogramů. Veškeré položky z vašeho seznamu budou zabaleny do papírových tašek podle druhu zboží. Nemusíte mít také obavy, že by se při převozu potraviny zkazily. Všechna auta, která se pro rozvoz využívají, jsou totiž vybavena chladícími boxy a další technikou, která zajišťuje, že se k vám vše dostane čerstvé.
Češi jsou v nakupování na internetu přeborníci
Obliba nakupování online vzrostla do velké míry během pandemie koronaviru, kdy byly možnosti vyrazit do kamenné prodejny značně omezené – ať už vládními opatřeními, nebo aktuálním zdravotním stavem zákazníků. Podle posledních průzkumů tuto službu alespoň občas využívá každý pátý Čech.
Češi jsou vůbec milovníci nakupování na internetu. Alespoň jednou za poslední rok tak učinilo 83 procent z nich. V rámci Evropy je přitom průměr jen 77 procent.
„Obliba nakupování po internetu stále roste a už se stala standardem. Zatímco před 10 lety v České republice alespoň jednou ročně online nakoupilo 52 % uživatelů internetu, loni už to bylo 86 %. V EU přitom má zkušenost s online nákupy 77 % lidí, nejvíce přitom Evropané nakupují oblečení a objednávají dovoz jídla,“ shrnuje loňská data Tomáš Čupr, ředitel společnosti PPC Profits, která se zabývá online marketingem.

V online světě poptáváme také služby
Kromě toho, že na internetu nakupujeme oblečení a potraviny, také poměrně často využíváme různé platformy sloužící k nákupu služeb. Může jít například o online rezervace ubytování, letenek nebo třeba procedur u kosmetičky.
Přesto, že rozvoz nákupu do domu je oblíbený, má také určité nevýhody. Jednou z těch hlavních je zejména nemožnost prohlédnout si zboží předem. V případě trvanlivých potravin to obvykle nepředstavuje problém. Pokud jde ale o zeleninu, ovoce nebo třeba maso, nemusí se to vyplatit. Osobně byste si jistě vybrali ty nejhezčí kousky, zatímco při rozvozu se musíte spolehnout, že to za vás udělá zaměstnanec skladu.