Zákazníci Lidlu jsou vzteky bez sebe. Řetězec zavírá nejoblíbenější prodejnu v Česku
Někteří ji doslova milují a jiní už méně. Řeč je o velmi oblíbené prodejně Lidlu, ve které už brzy dojde k velkým změnám. Co zákazníky tak naštvalo?
Prodejny s levným zbožím nebo s častými akcemi jsou mezi zákazníky velice oblíbené. Lidem se líbí, že ušetří a kolikrát jsou schopní si i vystát frontu předtím, než takový obchod otevře. Češi jednoduše slyší na slevy a jsou schopní se kvůli nim i poprat. Podobně výhodné nabídky má i jedna z prodejen Lidlu. U té však letos dojde k velké změně a už nyní je hodně zákazníků naštvaných. K jakým změnám má dojít?
Nově otevřená prodejna Lidlu vyvolala nadšení
Když se na začátku roku lidé dozvěděli o tom, že se v Praze v retail parku Štěrboholy otevře Lidl Outlet, byli nadšení. Prodejna nabízela slevy až 70 % a v nabídce nechybělo nářadí, oblečení či doplňky do domácnosti. Už pár hodin před 1. otevřením se ale před prodejnou vytvořila obrovská fronta. Zákazníci parkovali i mimo parkoviště a doprava v okolí zkolabovala.
Mnoha zákazníkům se ale podařilo nakoupit opravdu výhodně a měli dobrý pocit z toho, že ušetřili. „Zájem zákazníků zůstává vysoký i po několika měsících provozu outletu. Každý týden prodejnu navštíví v průměru více než 10 tisíc zákazníků, nejvytíženějšími dny jsou dlouhodobě pátek, sobota a neděle. Každý týden je do prodejny dodáváno několik set palet nového zboží, největší zájem mají zákazníci dlouhodobě o produkty privátní značky Parkside,“ sdělila mediální zástupkyně Lidlu Rozálie Kloučková pro web Pražský patriot.

Děsivé zážitky na prodejně Lidl Outlet
Jestliže jste se doposud nebyli podívat na prodejně Lidl Outlet, nejspíše jste sami nezažili atmosféru, která zde nyní panuje. Dalo by se říct, že je to odstrašující příklad toho, jak se lidé dokáží chovat, když jde o slevy. Na sociální sítě lidé nahrávají příspěvky z prodejny, které jsou mnohdy neuvěřitelné. Někdo by si mohl pomyslet, že se jedná o AI tvorbu, ale není tomu tak.
Roztrhané obaly, rozházené oblečení, nepořádek nebo zcela prázdné regály. To je běžná realita prodejny Lidl Outlet v Praze. Docházelo i k tomu, že při doplňování zboží si lidé sami rozebrali produkty přímo z palet. Zaměstnanci nestihli zboží ani vystavit. Kvůli tomu začal Lidl doplňovat zboží až mimo otevírací dobu.
O scény jako z amerického filmu v tomto obchodě není nouze. Před nedávnou dobou se totiž na internetu objevilo video, které se stalo rychle virální. Nakupující se přímo na prodejně začali prát o slunečník. Na místo musela dorazit i policie. Mimo rvaček se na sociálních sítích objevují i fotografie nakupujících, kteří si vybrané produkty kupují ve více kusech. Lidé se domnívají, že se jedná o osoby, které toto zboží následně přeprodávají. Někteří uživatelé se této taktice smějí, ale jiným na tom nepřipadá nic divného. „Klasický nákup prodej, každej obchod takhle funguje. Nechápu, že je tu potřeba běžnou věc komentovat,“ napsal jeden z diskutujících na Facebooku.

Lidl Outlet v Praze končí
Už za pár měsíců vyprší Lidl Outletu nájemní smlouva v pražském retail parku. „Aktuálně se zabýváme vyhledáním a přípravou nové lokality, kam bychom se s tímto úspěšným projektem mohli přestěhovat. Rádi bychom tentokrát přiblížili naše výhodné slevy zákazníkům na Moravě. Aktuálně proto jednáme s provozovateli několika podobných obchodních zón, jako máme v Praze,“ řekl pro Pražský patriot jednatel společnosti Lidl Česká republika odpovědný za provoz Petr Krula.
K této novince se vyjádřili i lidé na sociálních sítích. Například jeden z komentujících napsal, aby si moraváci užili trochu té nákupní horečky. Na tento komentář hned navazuje odpověď: „Ať si to Pražácí hele nechaj,“ napsal do diskuze další muž. Jak je vidět, tak některým vůbec nevadí, když obchod v Praze skončí. Někteří si z toho dokonce dělají legraci: „Bitky se přesouvají mimo Prahu“, napsal jeden z komentujících. Jak přesun Lidl Outletu z Prahy na Moravu vnímáte vy?