Od pondělí v Lidlu nejoblíběnější hra na světě za 149 Kč. Děti, rodiče i prarodiče stojí ve frontě
V Lidlu už dávno neprodávají jen potraviny. Pravidelně obohacují svou sekci průmyslového zboží, kde se čas od času objeví i něco, co nadchne děti, rodiče i prarodiče, a pro co se vyplatí si dojít i mimo běžný nákup. A přesně to je případ produktu, který je od tohoto týdne k dostání jak přímo v prodejnách, tak online.
Za 150 korun si mohou zákazníci odnést jednu z nejoblíbenějších her světa, která v sobě spojuje jednoduchost, rychlost a zábavu pro všechny věkové skupiny. Kdo ji jednou vyzkouší, obvykle u jedné partie nezůstane.
Populární hra ve verzi, která baví malé i velké
Jednou z největších herních klasik je karetní hra UNO, a právě její limitovaná edice s motivem Minecraftu je nyní k dostání v Lidlu za zvýhodněnou cenu 149,90 Kč. Hra kombinuje známá pravidla s grafikou a postavami z herního světa, který milují děti po celém světě.
Verze UNO Minecraft přináší kromě standardních pravidel i speciální kartu Creeper, pokud si ji hráč lízne, musí ji ukázat ostatním a ti si pak líznou hned tři karty navíc. Cílem hry je zbavit se všech karet a jako první dosáhnout 500 bodů. Nechybí ani klasické pravidlo, kdy hráč s poslední kartou musí nahlas zakřičet „UNO!“, jinak ho čeká penalizace. Hra je určena pro 2 až 10 hráčů, trvá jen pár minut a díky jednoduchosti ji pochopí i mladší děti. Doporučený věk začíná už na 7 letech.

UNO vzniklo již v sedmdesátých letech
UNO vzniklo v roce 1971 v americkém Ohiu a jeho autorem byl holič Merle Robbins. Původně se jednalo o domácí nápad, ale rychle se rozšířil a stal se celosvětovým hitem. Dnes tuto karetní hru vydává firma Mattel a její digitální verzi pro počítače spravuje společnost Ubisoft.
UNO se svou hravostí podobá českému Prší nebo německému Mau Mau, ale místo klasických karet používá vlastní sadu se speciálními symboly, barvami a akcemi. Díky tomu hra nabízí nejen rychlé tempo, ale i strategické momenty, kdy si hráči navzájem ztěžují cestu k výhře, mění barvy, přeskakují tahy nebo přidávají karty.
Je to právě jednoduchost, přehledná pravidla a možnost zapojit se v jakémkoli věku, co dělá z UNO rodinnou stálici, ke které se lidé vracejí znovu a znovu. Edice jako Minecraft, Harry Potter nebo Disney navíc přitahují nové generace hráčů.
Minecraft kolekce v Lidlu
Pokud se vaše děti nebo vnoučata nemohou odtrhnout od kostičkovaného světa Minecraftu, Lidl je tento týden doslova rájem. Nabídka s touto tematikou se totiž neomezuje jen na karetní hru, v regálech i online obchodě je připravena celá kolekce oblečení, hraček i drobností právě s motivy této slavné hry.
Kromě karetního UNO s Minecraftem si děti mohou pořídit například figurky PEZ s oblíbenými postavičkami, LEGO stavebnici Minecraft nebo třeba nálepky, samolepicí dekorace na zeď, ba dokonce i psací potřeby nebo kreativní bloky. Kromě toho jsou v nabídce i další produkty do školy i na doma – všechno sladěné do stejného designu.
Lidl přichystal také oblečení s Minecraft motivy pro děti, od triček, kraťasů a mikin až po pyžama, ponožky nebo spodní prádlo. Vše v dětských velikostech a za nižší ceny oproti běžné nabídce. Kolekce je dostupná od pondělí 31. března do neděle 6. dubna a některé kousky je možné zakoupit i přes e-shop.