Nejhorší věci, které dělají burani prodavačkám na pokladnách v Lidlu. Budete se stydět za ně
Nevhodné chování u pokladny není běžné, ale přece jen se občas někdo takový najde. Víte, co nejhoršího dělají burani prodavačkám v Lidlu?
Práce pokladní není nejjednodušší. Kolikrát musí obsloužit velké množství zákazníků a ke každému se chovat slušně, přesto, že jim to někteří neopětují. Většina nakupujících se naštěstí chová normálně, ale existují i osoby, které mají podivné chování. A pak jsou tu i ti, kteří se klidně budou hádat nebo se chovají jako burani. Takoví jedinci dokáží pokazit den nejedné pokladní. Za některé výstupy by si zasloužili ocenění, protože by to nevymyslel ani ten nejlepší scénárista.
Tímhle chováním zkouší zákazníci trpělivost prodavačů
Někteří dospělí jedinci si často neuvědomují, že je jejich chování nevhodné a neslušné. Opakovaně se o tom přesvědčili i zaměstnanci německého Lidlu, kteří se nakonec rozhodli natočit vtipné video o tom, s čím se běžně setkávají.

Věci, které zažívají zaměstnanci prodejen téměř denně
Když už se u pokladny objeví zákazník, který vypadá vcelku mile, může prodavače nepříjemně zaskočit až u placení. Někteří lidé si totiž při placení v hotovosti nejprve olíznou prsty, aby jim šly bankovky lépe oddělit. Zdá se vám to nechutné? Jenže prodavači musí peníze převzít a dát je do kasy. Tuhle nechutnou věc dělá hodně lidí, ale jen málo z nich si uvědomuje, jak to působí. V dnešní době je tohle zlozvyk, který prodavači přímo nesnáší.
Další černý puntík by prodavači přiřadili lidem, kteří při placení vytahují hotovost z nevhodných míst. Například ženy často vytáhnou bankovku rovnou z podprsenky a muži zase z ponožek. A existuje spousta dalších míst, kde jsou lidé schopní peníze schovat. Pro pokladní to znamená převzít zahřátou a někdy i vlhkou bankovku, kterou musí uložit do pokladny.
Skládání peněz nejen do pokladny
Nakupující dokáží být v obchodech tak originální nebo možná nervózní, že pokladním často podávají poskládanou bankovku. Někteří zákazníci to dělají z nudy ve frontě a jiní z nervozity. Prostě nějak zabaví ruce a jelikož v nich mají zrovna peníze, tak je skládají. Jenže pak je podají pokladnímu a ten si musí dát práci s tím, aby bankovku zase narovnal. Tímto jednáním zákazníci zdržují sami sebe i lidi ve frontě za nimi.
Takhle rozhazují peníze burani
Rozhazovat peníze, když se to týká utrácení, umí každý. Nevychované osoby je ale rozhazují i u pokladny. Ve chvíli, kdy platí, vytahují ti největší burani z peněženky hotovost či drobné a pohodí je rovnou na pult. S takovými zákazníky musí mít pokladní tu největší trpělivost. Působí to arogantně, neuctivě a především ponižujícím dojmem.
Možná jste se v některé z těchto situací poznali a trochu se při čtení začervenali. Člověk si často neuvědomuje, jak nevhodně může působit na druhé. Naštěstí už teď víte, že některé z těchto návyků nejsou v pořádku. Zaměstnanci německého Lidlu si z takových situací umí udělat legraci a natočili vtipné video.
@familie_kublik Ich glaub, jeder Kassierer kennt das, oder?😅😂 Video diente Unterhaltung und sollte mit Humor genommen werden. 😘🥰@juana_ #fyp #fyppp #fürdich #forupage #fouryourpage #arbeit #work #lidl #fürth #einzelhandel #lidldeutschland #fürdichpage
Stačí drobnost a u pokladny je hned dusno
Výše zmíněné příklady nevhodného chování bohužel nejsou tím jediným, s čím se musí pokladní často vypořádat. Někteří zákazníci umí zkazit den jen tím, že nemají dobrou náladu. A když jdou třeba po nevydařeném dni v práci na nákup, vyberou si jako svou oběť klidně prodavačku, která pouze dělá svou práci.
Nepříjemné momenty často vznikají i kvůli slevám. Češi jsou na ně obzvlášť citliví a pokud si dají do košíku zboží se slevou, velice pečlivě si hlídají, zda ji opravdu dostanou. Jenže občas si špatně přečtou podmínky pro získání slevy, a na pokladně se dožadují slevy, na kterou nemají nárok. Místo uznání chyby následuje dohadování, zvýšený hlas a obviňování pokladní. Setkali jste se někdy s chováním, které vás vyloženě zaskočilo?