Lidl nabízí obrovskou výhodu svým věrným zákazníkům. Kdo tohle ví, ušetří desetitisíce
Lidé, kteří neradi utrácejí peníze, když to není nutné, mají v dnešní době spoustu příležitostí, jak si hlídat veškeré ceny, akční nabídky v obchodech a také mohou získat nějaký výrobek zdarma. Stačí sledovat své oblíbené obchody online nebo si dokonce nechat posílat exkluzivní nabídky až do e-mailové schránky. Tímto způsobem můžete ušetřit klidně i vyšší tisíce.
Papírovým letákům už dávno odzvonilo. Pokud chcete mít přehled nad všemi zajímavými nabídkami, není nic jednoduššího než odebírat letáky řetězců, obchodů i e-shopů online. Často tak můžete získat přednostní přístup k omezeným nabídkám, které jsou velmi výhodné. Jde to pohodlně i v případě Lidlu. Ten vás za odběr novinek velice rád obdaruje slevami i nabídkami, o kterých by se vám jinak mohlo jen zdát. Podívejte se, jak se přihlásit k odběru. Je to snadné a zabere vám to jen pár vteřin.

Jak mít přehled o každé akci v Lidlu
Pokud nechcete, aby vám jakákoliv akce z Lidlu unikla, ale stále se spoléháte na papírové letáky, nebo si slevy dokonce aktivně vyhledáváte sami online, ulehčete si práci tím, že se na pár kliknutí přihlásíte k odběru a budete letáky pravidelně dostávat do schránky.
Mnozí lidé to neví, ale můžete se stát tzv. Lidl Insiderem. Jakožto člen budete mít nejen přístup ke všem platným letákům, ale také k exkluzivním kupónům, které jsou zasílány pouze odběratelům newsletteru. Lidl vám bude posílat také akční nabídky platné pro Lidl Shop, nabídky přímo pro vás (vytvořené podle vašich nákupních návyků) a další zajímavosti. Stačí na stránkách Lidlu vyplnit formulář s vaším jménem a e-mailovou adresou, na kterou chcete nabídky zasílat.
Přihlášení k akční nabídce může být výhodné
Dnes už tzv. newsletter posílá svým zákazníkům téměř každá společnost. Díky tomu mají větší jistotu, že si jejich nabídku prohlédnete, a také tímto způsobem získají určitou zpětnou vazbu. Jenže velké výhody máte především vy jakožto zákazník.
Obchody i e-shopy často za přihlášení k newsletteru nabízejí spoustu zajímavých výhod. Nabízí třeba slevu na první nákup, dárek k objednávce nebo třeba dopravu zdarma. V e-mailové schránce vám může přistát také limitovaná nabídka (například 50% sleva pro prvních 50 zákazníků).

Žádná zajímavá nabídka už vám neuteče
Ocenit můžete také informace o novinkách – třeba váš oblíbený obchod s kosmetikou vám dá vědět, když doskladní limitovanou edici kosmetiky, jež se běžně rychle vyprodá. Díky e-mailu budete o všem vědět mezi prvními, takže na vás vždy všechno zbyde. Nebudete tak muset řešit vyprodané regály něčeho, po čem jste toužili. Některé obchody (zejména supermarkety a hypermarkety) vám mohou posílat personalizované nabídky – tak například vám pošle Lidl nebo Albert kupón na slevu na máslo nebo jiný výrobek, který často a rádi kupujete.
Čtením letáků a dalších nabídek online šetříte přírodu
Jak jsme zmínili v úvodu článku, papírovým letákům už odzvonilo. Proč v současné době plné moderních technologií ještě navíc plýtvat papírem, když si můžete všechno zjistit online a navíc jednodušeji, kdekoliv a kdykoliv? Svým rozhodnutím tak můžete pomoci šetřit přírodu – a jak jistě víte, i malý krůček se počítá. Velkou výhodou je také možnost zcela jednoduchého odhlášení newsletteru – pokud už vás daný obchod nezajímá a akční nabídky už nadále dostávat nechcete, na jedno nebo dvě kliknutí si můžete zrušit odběr novinek.