Lidl mění koncept prodejen. Od pondělí nezůstane kámen na kameni. Tohle všechno bude jinak
Jednoduchost, rychlost a nízké ceny. To jsou hlavní hodnoty Lidlu – ikonického žlutomodrého supermarketu, který v Česku milují tisíce lidí. Tato obchodní značka si příznivce získala především sázkou na své privátní značky a levnější sortiment. Podle tiskového mluvčího Tomáše Mylera už se Lidl neprezentuje pouze jako levný diskont, ale také jako spolehlivý zaměstnavatel a řetězec, který klade důraz na kvalitu. A také chce neustále těšit své zákazníky. Právě proto od pondělí přichází s několika novinkami.
Německý Lidl je vůbec největším obchodním řetězcem v Česku. První prodejny se lidem otevřely v roce 2003 a dnes u nás najdeme více než 300 poboček. O tom, že je tento supermarket velmi populární, svědčí i jeho tržby – za minulý rok Lidl utržil přes 1,9 bilionu korun. A tržby každoročně rostou. „Lidl je dlouhodobě nejúspěšnější i v získávání nových zákazníků. Jeho tržní podíl od roku 2015 setrvale a prudce rostl, a to i v roce 2021, kdy všichni ostatní (kromě Albertu) svůj podíl ztráceli. Dnes má přes 15 % tuzemského maloobchodního trhu,“ píše server Seznam zprávy. Lidl o nové zákazníky tedy nemá nouzi. Lidé si obchod pochvalují právě i díky výhodným nabídkám a akčním cenám. Co nového si řetězec pro zákazníky připravil?

Speciální týdny
Lidl je samozřejmě známý jako supermarket zaměřující se především na potraviny a nápoje. Hitem pak jsou i týdny, ve kterých nakoupíte speciální zboží spojené s určitým druhem kuchyně. Populární je například řecký, mexický či americký týden. „Tematické týdny byly naší trefou do černého. Vůbec první tematická nabídka se objevila v roce 2006 a byla inspirovaná chutěmi Asie. V průběhu roku máme aktuálně až 40 takových týdnů, některé z nich se opakují několikrát ročně, další jsou spojeny přímo s určitým obdobím v roce, což je například Deluxe nabídka spojená s Vánoci a Velikonoci,“ říká Myler. Ovšem časem se Lidl začal specializovat i na další druhy zboží – například oblečení, kutilské nástroje, školní pomůcky nebo spotřebiče. A právě spotřební zboží teď od pondělí najdete v Lidlu za akční ceny!
V akci hlavně oblečení
Akční nabídka je platná od 7. dubna a za výhodné ceny pořídíte právě třeba oblečení, a to pro každou věkovou kategorii. Lidl výrazně zlevnil hlavně kousky, které hojně využijete teď na jaře, když už venku panují vyšší teploty a příznivější počasí. Například triko s bio bavlnou koupíte za 129,90 Kč. Pánské bavlněné džíny seženete za 169,90 Kč – normálně jsou ale o 100 Kč dražší. Ženy zase ocení midi sukni v různých barevných provedeních za 199,90 Kč.
To ale ještě není všechno. Lidl dále od pondělí nabídne pestrou nabídku spodního prádla. Zákazníci za nižší ceny mohou pořídit kalhotky, boxerky, podprsenky nebo ponožky. Zlevnila i sada nátělníků – balení o třech kusech nyní koupíte o 30 Kč levněji, tedy za 169,90 Kč.

Výbava pro děti
Pokud máte děti, potěší vás i nabídka dětského oblečení. Ve slevách jsou legíny, trička, šaty, ponožky i kraťasy. Oblečení se prodává ve velikostech 98-128. Troje legíny nyní koupíte v jednom balení za 129,90 Kč, šaty zlevnily o 50 Kč a stojí 79,90 Kč. Chlapecké šortky teď pořídíte o 30 Kč méně, tedy za 69,90 Kč.
Chcete si zvelebit ložnici nebo hledáte nové pyžamo? I takové zboží od pondělí najdete v Lidlu či na jeho e-shopu. Pokud pokukujete po novém povlečení, máte teď šanci koupit ho za výhodnější cenu. Lidl ho nabízí o 30 Kč levněji, a to za 169,90 Kč. V nabídce je i napínací prostěradlo, a to hned v několika velikostech. Zlevnil i podpůrný šíjový polštář, který vám zaručí kvalitní spánek. Ženské pyžamo řetězec nabízí za 169,90 Kč.

Celá nabídka je online
Veškeré spotřební zboží, na které se od pondělí vztahují slevy, najdete v tomto letáku. Pokud se nestíháte vypravit do některé z kamenných prodejen, nabídku si můžete prohlédnout i na e-shopu. Lidl samozřejmě nabízí i klasický leták, ve kterém najdete zlevněné potraviny a nápoje – ten najdete zde.