ČEZ má novou aplikaci Proud. Budete mít přehled o spotřebě a odečtech elektřiny
Zajímá vás, jak jste na tom se spotřebou elektřiny? Chcete si jednoduše vyřídit odečet v čase, kdy se to hodí vám? Potřebujete nahlásit poruchu nebo kontaktovat ČEZ? Podívejte se, co v aplikaci najdete.
Společnost ČEZ Distribuce svým zákazníkům nově nabízí možnost vyřizovat záležitosti spojené s energiemi pomocí mobilní aplikace Proud. Ta umožňuje například samoodečet elektřiny, zadávání online požadavků produktů a služeb, nebo informuje o plánovaných odstávkách a poruchách. Aplikace má především usnadnit zákazníkům komunikaci se společností. Ke stažení je zdarma v Google Play a App Store, jak píše na webu ČEZ.
Aplikace Proud ve své první generaci nabídne 7 základních funkcí:
- Přehled spotřeby a další informace o odběrném místě
- Informace o odstávkách a poruchách
- Samoodečet elektřiny
- Notifikace v případě odstávek, poruch nebo změn stavu požadavku
- Možnost nahlásit poruchu nebo zadat požadavek včetně fotografií a GPS
- Kontakty a možnost komunikace přímo z aplikace
- Sledování stavu řešených záležitostí
Přihlášení a registrace do aplikace je jednoduchá. Stačí zadat EAN (18místné číslo, které slouží k identifikaci odběrného místa – naleznete na faktuře) a telefonní číslo, na které přijde potvrzovací SMS kód. Další rozšíření funkcionalit aplikace bude probíhat na základě zájmu a potřeb zákazníků.
Zdroj: cez.cz