Czech Hashtag – správné metriky úspěchu vaší prezentace na sociálních sítí

Máte značku, která je vhodná pro aktivní prezentaci na sociálních sítích? Poradíme vám, zda je to pro značku dobře. A ještě přidáme znalosti, proč na sítích aktivně vystupovat, a co jsou ty správné metriky úspěchu. Před vstupem na sítě si nastavíme měřitelná kritéria úspěchu. Jsme tu od toho, abychom vám poradili, jak na to.

„Prezentace na sociálních sítích už není jen o tom, že si stanovíte cíle, kterých chcete dosáhnout. Není to jen o čísle počtu odběratelů, zásah, či konverze. Musíte nyní i sledovat, jak si značka vede v kontextu práce jednotlivých influencerů, jak o ní mluví, jak ji prezentují ve videích, na fotografiích, či jak ji komentují jejich fanoušci,“ říká zakladatel agentury Czech Hashtag, pan Petr Křesťan.

Czech Hashtag si dává za cíl monitorovat právě práci se značkou v prostředí, kde se ke značce vyjadřují influenceři, či jejich diváci, fanoušci, chcete-li followeři. Samotný monitoring spočívá v tom, že klient dostane kompletní informaci o tom, jak influencer značku, či službu propagoval, jak se značkou pracoval ve svém videu, jak prezentoval na fotografii, či v jaké akci. Klient se tak dozví nejen počet zmínek, ale také tonalitu sdělení, nebo jak na produkt reagovali fanoušci daného influencera. V neposlední řadě se klient dostane také k informacím, s kým jaký influencer spolupracoval, s jakou značkou a s jakým úspěchem. Značkám se tak zabezpečí unikátnost spolupráce. Influencerům se dostane edukace v oblasti označování jednotlivých spoluprací.

„V Czech Hashtag věříme, že právě interakce publika s produktem klienta je nejdůležitější. Klient má velmi rychle zpětnou vazbu na to, co nabízí. Zároveň má možnost znát ihned formu prezentace jeho produktu, což je zejména důležité v případech, kdy se nejedná o placené spolupráce,“ doplňuje Křesťan.

Pro klienty agentury Czech Hashtag je připravena základní analytika sociálních sítí, dále pak přehled nejúspěšnějších influencerů a nejčastěji používané hashtagy v českém prostředí. Poté se s klientem naplánuje kampaň (ve spolupráci s Czech Hashtag nebo s agenturou, se kterou klient běžně spolupracuje). Po spuštění kampaně začíná samotný monitoring a reporting, jak je značka komunikována, prezentována či re-postována v rámci sociálních sítí. Součástí je nejen zásah, interakce, ale i obrazová dokumentace, přepis videa a souhrn tvrzení z reakcí.